dimecres, 10 d’octubre del 2018

" Lagune " de Pierre Ech-Ardour guierdonat !







Lagune.PNG

Lo Lagune Archipel de Thau dau Pèire Ech-Ardour, revirada occitana de JF Brun, tenchas d'Alain Campos, paregut a las Edicions IEO Lengadòc en julhet de 2018 es estat causit per recebre lo dissabte 6 d'octòbre lo prèmi dau concors de poesia de l'Académie des arts floraux de Tolosa ! Pas qu'aquò !

Pierre ECH-ARDOUR - Lagune Archipel de Thau
Bilingüe francés-occitan
Revirada occitana Joan Frederic BRUN
Illustracions tenchas d'Alain CAMPOS

Una interrogacion dau còr dau mond dins la cèrca d'una paraula poetica druda e potenta...

10€ - ISBN: 979-10-92153-22-4
 


Mes chers amis,
Voir couronné mon recueil Lagune du premier prix de poésie m’émeut.
Je tiens à remercier le jury des Gourmets de Lettres sous l’égide de l’Académie des jeux floraux de Toulouse.
Mes remerciements ne vous oublient pas, vous qui avez su me soutenir et m’encourager.
Je vous embrasse

 

Los mai legits