dimecres, 27 d’abril del 2022

TOT SE DESTRACA, MAS…

 

    L’UÒLH DEL BUÒU


LA BILHETA DE L’IVONA DEL CERCLE OCCITAN DE MÈSA.

 

Vos ma tèsta 
Que se desmarga,
 
Vos mos uòlhs 
Pas tot nòus,
 
Vos mas dents 
Que vos enanatz,
 
Vos mas aurelhas, 
Que vos metètz en velha,
 
Vos mon esquina 
Que me gratilha,
 
Vos mos dets 
Mas onte sètz ?
 
Vos mos pès 
Que me traïssètz,

Demoratz coma sètz.

A l’imatge de merles que manjam fauta de tordres, fauta de melhor vos, gardarem coma sètz.

Basta que siá per longtemps.

 

Ivona BEAUME.

Mèsa lo 19 d’abril de 2022

 

L’ŒIL DU BŒUF

LE BILLET D’YVONNE DU CERCLE OCCITAN DE MEZE.

 

TOUT FOUT LE CAMP, MAIS…

Vous ma tête 
qui se détraque,
 
Vous mes yeux 
Pas tout neufs,
 
Vous mes dents 
qui vous en allez,
 
Vous mes oreilles, 
Qui se mettent en veille,
 
Vous mon dos 
Qui me titille,
 
Vous mes doigts 
Mais où êtes-vous ?
 
Vous mes pieds 
Qui me trahissez,

Restez comme vous êtes.

A l’image des merles que l’on mange faute de grives, faute de mieux, nous vous garderons comme vous êtes.

Pourvu que ce soit pour longtemps.

Yvonne BEAUME.

Mèze le 19 avril 2022.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Los mai legits